• دوشنبه ٢٨ آذر ١٤٠١-١٠:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٧٧١
ناد علی خبر داد؛

بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در صحن شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش آخرین اقدامات سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری و بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در یکصد و شانزدهمین جلسه شورا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در تشریح برنامه کار یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر با تاکید بر اهمیت موضوع سلامت اداری در بدنه نظام اداری اظهار کرد: صحن شورا در این جلسه میزبان داوود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، برای ارائه گزارش آخرین اقدامات این سازمان در خصوص کارهای انجام شده و برنامه های آتی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری خواهد بود.
وی ارائه گزارش از سوی حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورای شهر تهران در خصوص حساب های درآمد و هزینه شهرداری تهران تا 3 ماهه سوم سال جاری (30 آذرماه) را به عنوان دستور کار دوم صحن برشمرد.
سخنگوی شورای شهر تهران اظهار داشت: بررسی لایحه "اصلاحیه مصوبه بودجه سال 1401 شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه" با ارائه گزارش از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از دیگر موضوعات صحن خواهد بود.
وی بررسی استفساریه شهردار تهران در خصوص "اصلاحیه یک ماده از مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا" را نیز به عنوان دستور چهارم صحن علنی فردا اعلام کرد و ادامه داد: مقرر شده تا در این موضوع نیز کمیسیون های مشترک شهرسازی و معماری و نظارت و حقوقی گزارشی را به استماع اعضای شورا برسانند.
نادعلی در پایان خاطر نشان کرد: هفدهمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران به عنوان آخرین دستور کار جلسه فردا لحاظ گردیده تا در صحن شورا بررسی و تصویب گردد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: